Hirdetések


Kismama torna a Légy Fitt Mozgáscentrumban
 
 
Település:Budapest, VI.
Megye:Budapest
Helyszín:Szondi utca



Nyitvatartás:
hétfő 11.00
szerda 11.00
péntek 17.30

Kapcsolat:

Kapcsolat: Fehér Krisztina
Telefon: 20/4888 026, 1/704 7512
Email: info@legyfitt.hu
Weboldal: www.legyfitt.hu

Leírás:
Várandós kismamáknak, akik a rendszeres testmozgással elkerülhetik az áldott állapottal járó problémákat (izületi-, hátfájdalmak, testsúlygyarapodás, vizesedés...)

HAJNI Kismama torna - hétfő 11:00

A kismamák számára gyógytornászok által javasolt gyakorlatokat illesztek az edzésbe, hogy a várandósság különleges időszakában biztonságosan készülhessenek a szülésre.
Testi-lelki felkészülés, melynek része az intim torna és a szülésnél alkalmazott légzéstechnika megismerése.
Kifejezetten ajánlom azoknak a kismamáknak, akik a várandósság előtt is sportoltak, már beléptek a második trimeszterbe (vagyis betöltötték az első 12 hetet), egészséges, problémamentes állapotban vannak.
 
A kismamatorna célja: a várandós anya testének felkészítése az állapotosságra, a szülésre, a kellemetlenségek megelőzése, csökkentése (derékfájás, visszértágulatok, lábdagadás stb.)
A rendszeres tornázás hozzájárul a szülés utáni gyors regenerációhoz.

Nem ajánlott a torna: nyitott méhszáj, vérzés, görcsölés, veszélyeztetett terhesség (toxaemiás állapot, szív és keringési rendellenesség, elégtelenség)
lázas állapot, és fertőző betegség fennállásakor!

M.BRIGI Kismama torna - péntek 17:30

A várandós nők szervezete rengeteg változáson megy keresztül a terhesség ideje alatt. Ezen változások természetesek, ám sokszor kísérik őket kellemetlen „mellékhatások”. A torna során a mozgásszervrendszer leginkább érintett területeire koncentrálunk, illetve természetesen a keringési-és idegrendszerre fejtünk ki jótékony hatást.
 
A torna fő felépítő elemei:
a törzs mobilizációs gyakorlatai
keringésfokozó gyakorlatok
a törzs stabilizációs gyakorlatai
mellizom erősítő gyakorlatok
komplex izomerősítő gyakorlatok
egyensúly gyakorlatok

A torna alkalmazásával kiküszöbölhető illetve csökkenthető a terhesség során jelentkező hát-és derékfájdalom, vizesedés, egyensúlyproblémák  (a súlypont  a terhesség során elmozdul), túlzott súlygyarapodás.
A foglalkozás része ezen kívül a lazítási- és légzéstechnikák bemutatása, elsajátításának segítése.
 
Szeretettel várok minden Kismamát terhességének 12. hetétől! 
 
TÜNDE Kismama torna - szeptember 17-től szerda 11.00

Kismama tornán átmozgatjuk a különlegesen igénybe vett izomcsoportokat. A torna segíteni fog, hogy jobban bírd a nehezedő pocakot, ne fájjon a hátad, ne dagadjon a lábad, jobban aludjál és fittebb legyél.

Miben különbözik más kismama tornától? Hozhatod a problémáidat, kérdéseidet és megbeszélhetjük azokat, amik éppen foglalkoztatnak.
Dúla is vagyok, szülés körüli kérdésekben szívesen segítek (orvos, kórház választás, szoptatás, légzőgyakorlatok és ezen kívül minden, ami mozgás, étkezés és életmód a várandósság alatt).

Kb. 15-16 hetes egészséges, stabil várandóssággal lehet jönni tornázni. És meddig? Egészen a végéig!
 

Fotóalbum: